اصول طراحی تقویم رومیزی

طراحی تقویم رومیزیتقویم  رومیزی از نظر شکل و کاربری فوق العاده منحصر به فرد هستند به نوعی که کمتر میز دفتری را می توان یافت که  پذیرای یکی از آن ها نباشد. نکته اینجاست که یک تقویم رومیزی منقش به لوگو و نام و نشان برندی خاص به معنی تبلیغ رایگان آن برند برای روزهایی طولانی است. از همین رو طراحی تقویم رومیزی برای کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

با استفاده از این تقویم‌های تبلیغاتی می‌توان مشتری و اغلب تجارت‌های مختلف را با حرفه خود همراه نمود. در حال حاضر بازار رقابتی در این حوزه بسیار گسترده است وکسانی میتوانند برنده واقعی باشند که از طرح های منحصربه فرد استفاده کنند. تقویم‌های رومیزی به‌صورت سفارشی یا همان تقویم اختصاصی نیز به چاپ می شوند.

اصول طراحی تقویم رومیزی

کار خود را توسعه دهید

منظور از این نکته را به بهترین شکل در بندهای زیر ارائه داده ایم:

  • از برنامه های سال۹۸ برند و مجموعه ی خود بگویید؛
  • چگونه به جایی که الان حضور دارید رسیده اید؛
  • سال قبل و ۳۶۵ روز آینده چه تغییراتی در استراتژی های خود داده اید؟
  • برای افرادی که از تقویم شما استفاده کنند چه پیامی خواهید داشت؟
  • آیا روایت های شما برای مخاطب جذابیت دارد؟

در طراحی رنگ سازمانی را رعایت کنید

رنگ یکی از مهم ترین مولفه های شناخت برند شما است. حتما تاکید و توجه داشته باشید که گستره ی طراحی خود را روی رنگ های مربوط به خود بنا نهاده باشید. این توصیه فوق العاده کارکردی و مناسب برای کسب و کار شما است.

پیوستگی در طراحی

بین صفحات مختلف کار شما باید ارتباط و پیوستگی قدرتمندی وجود داشته باشد به طور که بتوان در هر صفحه بندی نا مرئی با کلیت فضای طراحی احساس کرد. هر طراحی فاقد این خصیصه نمی تواند ادعای کیفیت بالا داشته باشد.

تصاویر در طراحی تقویم رومیزی

در تمامی صنعت چاپ حضور تصاویر قدرتمند برگ برنده ی طراحی است. اما این موضوع در تقویم ها اهمیت ویژه ای می یابد. زیرا تمامی نمونه های تقویم معمولا کارکرد یکسان و قابل پیش بینی دارند و این کیفیت طراحی است که عیار تقویم را مشخص می کند.

طراحی های منحصر به فرد

اگرچه استفاده از تصاویر آماده در صورتی که کپی رایت اجازه دهد گزینه ای اقتصادی است؛ اما اگر به تاثیرگذاری های بزرگ می اندیشید شاید بد نباشد که با واگذاری کار به یک تیم حرفه ای طراحی نقش و نگارهای مخصوص و انحصاری برند خود را ایجاد کنید.

 از نمادها غافل نشوید

استفاده از نمادهای مخصوص کار می کند مخصوصا در صورتی که طی سال های متوالی آن ها را به خدمت گرفته باشید و به مرور برند خود را به نوعی در ارتباط با آن ها به مخاطبان شناسانیده باشید.

هدف مشخص داشته باشید

مهم ترین هدف این است که نگریستن هر روزه به تقویم منقش به برند شما به گونه ای فزاینده اعتبار آفرین باشد و هر روز احتمال ایجاد یک مشتری وفادار را تقویت کند. این کار از طریق شناخت نیازهای مخاطب و البته همخوانی محتوا و طراحی حاصل می شود. شاید بهتر باشد که در این زمینه با شرکت های طراحی قدرتمند مشورت داشته باشید.

منعطف باشید

راهکاری ایجاد کنید که ارتباط پیوسته ی شما با مخاطبین را تعمیق بخشد. تقویم شما علاوه بر زیبایی باید کارکردی باشد و در اختیار نیازهای روزمره ی مشتریان شما قرار بگیرد. اینکه ابعاد مناسب برای قرار گیری روی میز فلان موسسه چقدر است؟ طرح های دلخواهشان چیست؟ چه سایز و ابعادی برای نوشتن مطالب خود نیاز دارند و غیره؛ همگی نکاتی است که باید مد نظر داشته باشید.

۰ پاسخ به "اصول طراحی تقویم رومیزی"

    ارسال یک پیغام

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ارتباط با کافه بلوط

    آدرس : خراسان جنوبی ، بیرجند ، پارک علم وفناوری خراسان جنوبی ، اتاق 101
    آدرس ایمیل: dp.cafebaloot@gamil.com

    logo-samandehi دروازه پرداخت معتبر

    All Right Reserved For Cafe Baloot 2018

    X